Dietă și sport între duminici calde

Dietă – respect aceleași principii Montignac-iste – fără zahăr, făină albă*, cartofi, porumb, și principiile “Julia-iste”, adică fără carbohidrați seara, sau fără nimic seara și cât mai mult sport** posibil. *Albă este un cuvânt cheie. Montignac scrie că putem consuma făină/pâine neagră. Ceea ce am și făcut o perioadă, acum vreo 2 ani. Până am realizat că nu prea slăbesc. Deci am renunțat la orice fel pâine. Mănânc pâine neagră “once in a blue moon“. **De asemenea Montignac scria că sportul nu este necesar în slăbire. Dieta este suficientă. Comentariile mele adunate în anii de slăbire lină 🙂 sunt:

  • Dieta este cel mai important factor, nu numai în slăbire ci și în alte circumstanțe.
  • Sportul combinat cu dieta accentuează procesul de slăbire.
  • Metabolismul meu de purceluș robust și vesel 🙂 nu-mi permite să merg pe o singură linie. Trebuie să fiu leșinată și de foame și de oboseală în același timp, ca să se întâmple ceva. Notabil, vizibil și dezirabil.

O poză cu Luminița* care face ca (im)previzibilul să se întâmple, aproape în fiecare zi. Imprevizibil pentru că mă duce pe cărări dulci mirositoare ;). Ieri m-a adus în fața unei magnolii la care m-am uitat cu atenție și am înțeles de ce în povești, fata de împărat își dorește o ramură verde sau o floare. În miezul iernii. Frumusețea unei flori de magnolie în miez de noapte este scurtă, stranie, dezirabilă, temporară și atemporală. Prea perfectă pentru mine :).

*Luminița este bicicleta mea. O cheamă așa pentru că are lumini și în față și în spate și îi lucesc roțile în întuneric :). 20150411_222428 20150411_222416

Leave a Reply

