Magii și diete “statornice”

Magii și diete “statornice” de miercuri până astăzi, 5 aprilie.

Magii vine de la magie, sau momentul când, fremătând de entuziasm :), cred că orice-i posibil și că la marginea drumului meu sclipesc comori. Potecile mele sunt pavate cu momente magice datorate persoanelor frumoase și la suflet pe care le întâlnesc și care, dacă vor, îmi rămân aproape. Eu nu le opresc din drum :).

Momentele mult mai puțin magice sunt create de creaturi alegoric denumite orci (în mitologia mea), asemănătoare cu ființele respective cu sânge negru din Lord Of The Rings. Singura deosebire e că sunt orci doar la suflet. La trup sunt perfect normali. Greu de depistat, iar sabia care se colorează în albastru în apropierea lor îmi lipsește.

Dietă se știe de la ce vine, cuvântul cheie este a nu mânca (prea mult).

Miercuri, joi și vineri am fost cuminte și m-am ținut de principiile dietei Montignac (fără pâine, cartofi, pâine de orice fel, zahăr de orice fel) și nemâncat seara. Dar sâmbătă am cam fost în derivă și am mâncat, într-o singură noapte, cât mănânc aproximativ într-o săptămână. Motive obiective.

Remedii – săptămâna acesta mă concentrez pe compendiul de engleză juridică pe care-l scriu și uit să mănânc :).

Sport – din motive de crivăț în mijlocul primăverii nu am putut să biciclesc. M-am ținut de programul de eliptică. Astăzi a fost vreme frumoasă și am stat pe piste și poteci umbrite de vânt cam 3 ore. Nu-mi mai simt spatele. În schimb genunchii sunt foarte prezenți și mai ales, dureroși :(. Nicio problemă, sunt obișnuită. Pentru mine este o problemă când nu mă doare nimic. Mă simt în afara zonei de confort și sunt neliniștită într-un fel metafizic greu de descris în cuvinte. Poate încerc altă dată.

Cât despre poză, ce să zic, iubesc lăcrămioarele (sau margăritarul) și frumusețea vieților secrete care se arată numai imaginației.

1658699_659191720793318_1666630967_o

Sursă foto Facebook (The World of James Browne).

 

Leave a Reply

