Dietă și sport în ultimele zile

Dietă și sport de luni până astăzi

N-am renunțat, nu renunț de fel la lucruri importante sau plăcut de relaxante. But time flies when you are having fun. Și cred că e mai important să biciclesc jumătate de oră (cât îmi ia să scriu pe AICI).

Dietă

Am continuat să mă hrănesc cu aceleași divinități (zic eu), sau feluri de mâncare maimuțești și iepurești* (zice altcineva, rudă nu prea îndepărtată), fructe, cereale, iaurt, sfeclă, năut, cepe, “usturoiuri”, măsline, broccoli, morcovi, stropite din când în când de oale pline ochi cu ceai și eterna lamâie.

*Nu mă supăr deoarece mi-am recunoscut apartenența (AICI și AICI) la respectivele regnuri.

Veștile proaste sunt că în afară de pâine și cartofi trebuie să mai uit și de altceva. Usturoiul combinat cu tensiunea și pulsul meu de mumie egipteană (ceva mai proaspătă) face ravagii și trebuie să mă resuscitez cu un pahar de vin roșu, care în ciuda beneficiilor reliefate în cultura populară, cam îngrașă. Usturoiul, în afară de faptul că scade tensiunea, foarte benefic pentru oamenii normali :), emană și niște miasme, naturale de altfel, ceea ce a forțat imaginația (tot populară) să-l asocieze cu un anumit animal. Dispare (asociația) dacă veți consuma scorțișoară, sau scoarță de copac în limbajul meu popular ;).

Excese “minore” – jumătate de pungă de pufuleți. Cam 150 de calorii (scrie pe pungă).

Sport – Luni 40 minute, 14 km, 300 calorii s-au evaporat “into the west wind”. M-a inspirat “Ode to the West Wind” de Percy B. Shelley. Acum nu toată lumea și-a stricat ochii citind romanticii englezi, dar soția domnului în cauză, Mary Shelley, a scris Frankenstein.

Marți – biciclisme sub lună și copaci înfloriți care miros a praf (de stele).

Miercuri – mai e timp :). Cât despre zilele și clipele din care-i făcut timpul, luni (30 martie) s-au adunat clipe de clipe de când s-a născut Vincent Van Gogh. Vincent a creat oglinzi noi ale lumii în care oamenii timpului său au refuzat să se uite. 10989440_854537567945387_5227450886245410449_o

Leave a Reply

