Cât (n-)am slăbit astăzi

Sport și slăbire 29 martie 2015

Cele două cuvinte, “sport” și “slăbire” sunt menționate pur alegoric :).

Cred că n-am slăbit un gram :(. De sport (nu mai) zic mai jos.

Dietă – micul dejun- exact la fel – pentru că sunt ordonată, zic eu :)..

Primul prânz- farfurie plină cu aceeași mâncare divină de ieri.  Totuși prea multă divinitate strică pentru o pământeană simplă, ca mine.

(Parcă Zeus a cam umblat cu pământene, dintre care o enumăr pe Alcmena, mama lui Heracle, sau Hercule în mitologia romană… Noroc cu marii povestitori greci, că mi-a mai venit inima la loc :)).

Deci am umblat puțin la “divinitate” și am înlocuit cartofii* cu năut.

Al doilea prânz – aceeași mâncare roșie zămislită din ambrozie și nectar, pentru mine, pentru alții nu bag mâna în foc :)).

*M-am uitat în urmă și am observat că am consumat de 3 ori cartofi în ultimele 2 săptămâni, ceea ce transformă o excepție într-un obicei. Experiențele mele cu dietele m-au învățat să tolerez excepțiile dar să nu le las să se transforme în obiceiuri. Deci s-a cam terminat cu cartofii.

Menționez cu durere-n suflet că “am tras și de o bere”, puțină și albă, de data asta.

Sport – nimic – din motive întemeiate – febră și festivități ocazionate de sărbătorirea Duminicii Floriilor (Palm Sunday în engleză).

Prelungesc festivitățile cu o poză de sezon. Cele mai frumoase flori în faptă și în parfumul promisiunilor dulci de vară lungă și răcoroasă.

11096693_470837029740992_4405290889493759482_n

Sursă foto Facebook (Still Life).

 

Leave a Reply

