“Îmi e destul să cred”

Imi e destul să cred că 1 oră de (bi)ciclism arde 1000 de calorii.  Restul vine de la sine. Preferabil cu ceva mai puține dureri.

Deci sport – vreo 2 h de ciclism* nuanțat cu opriri diverse în scurte venerări păgâne de flori și ape senine.

*Am noroc deoarece fac 15 minute până în parc. 5 minute pe bike, 10 minute la stopuri :).

Dietă – micul dejun exact la fel – fructe, cereale, goji, stafide, lapte, cafea fără zahăr.

Primul prânzișor – o oală mare de ceai cu lămâie.

Al doilea prânzișor – omletă cu șuncă și nelipsitul cașcaval, nelipsiții morcovi și nelipsita sfeclă roșie. Mor după legume, mai ales dacă timpul și pompierii îmi permit să le fac la grătar :).

Singura cină – aproximativ jumătate de pungă de pufuleți.

Nu este o adevărată tragedie, deși sunt carbohidrați, cantitatea pe care am păpat-o e aproape neglijabilă. Ideal după sport e să se consume proteine sau nimic. De obicei aleg nimic, dar din motive de sănătate povestite cu altă ocazie, mai aleg și prima variantă.

  • Nu prea mănânc în oraș. Nu sunt genul de (de)gustătoare. Am o bănuială că sunt mai mult genul de somelier, dar o păstrez pentru mine :).

Pentru că primăvara mă uimește mereu cu culori, tonuri, idei și plăceri verzi-albastre, pun o poză de sezon.

13422_1617175435172660_4613889826636165230_n

By Barbara Baldi. Sursă foto Facebook (Wandervogel).

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s